poniedziałek, 14 listopada 2016

Żelowo- perłowa baza pod makijaż Bielenda

 Żelowo- perłowa baza pod makijaż Bielenda

 Witam! Dziś parę słów na temat, bazy żelowo- perłowej pod makijaż z Bieleny. Są trzy rodzaje baz, ja wybrałam rozświetlającą. Dzięki cudownemu opakowaniu, od razu rzuciła mi się w oczy. Mała szklana buteleczka, z pompką a w niej białe, mieniące się perełki, które po wyciśnięciu zamieniają się w serum.


Konsystencja bazy jest żelowa, o białym połyskującym kolorze, a jedna pompka produktu myślę, że śmiało starczy na całą twarz. Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny, a co najważniejsze jest lekka, szybko się wchłania i nawilża. Producent obiecuje nam, że cera będzie rozjaśniona, rozświetlona, delikatnie skorygowana, otrzyma młodzieżowego blasku i mogę z tym wszystkim się zgodzić, ponieważ cera naprawdę pięknie wygląda! Kolejnym plusem jest to, że produkt  może pełnić dwie funkcje bazy pod makijaż oraz kremu nawilżającego dla cery normalnej.


Moim zdaniem warto kupić ten produkt, ponieważ spełnia wszystkie oczekiwania oraz ma same plusy. Koszt takiej buteleczki to 29,99 zł.
A wy już przekonałyście się o działaniu bazy? :) Jak Wam się sprawdza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...