poniedziałek, 7 listopada 2016

Najlepsze matowe pomadki!GR

Najlepsze matowe pomadki!

Są to jedne z najlepszych matowych pomadek, jakie kiedykolwiek miałam! Ich trwałość, konsystencja oraz cena jak najbardziej na plus. Do niedawna mat kojarzył mi się z przesuszoną, wyschniętą skórą na ustach. Przez te pomadki przekonałam się, że byłam w dużym błędzie. Golden Rose wyprodukowała najlepsze matowe pomadki jakie mogły tylko istnieć. Na dzień dzisiejszy posiadam tylko trzy i są moimi ulubionymi, myślę, że w przyszłości kolekcja się na pewno powiększy. :)



Pomadki szybko zastygają na ustach, dosłownie od razu po nałożeniu. Nie powodują jednak nieprzyjemnego ściągania usty, czy przesuszenia. Trwałość produktu jest zaskakująca, można je nosić nawet do 8 godzin myślę, że żadna inna nie wytrzymała by takiego czasu. Pigmętacja jest rewelacyjna nic więcej pisać nie trzeba.




Pomadka matowa 03 to koszt około 19 zł/5,5 ml
Pomadki matowe w kredce 10,05 to koszt około 12zł/3,5g

Napiszcie w komentarzach, co myślicie o tych pomadkach, czy już je próbowałyście, a może już jakieś posiadacie? :) Oczywiście, jeśli macie jeszcze jakieś pytania, co do nich, to też śmiało piszcie :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory,lubię matowe pomadki,wyglądają na ustach bardziej naturalnie :) marka Golden Rose jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek 03 jest bardzo ładny . Ja jeszcze u siebie w zbiorach nie mam żadnej pomadki z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć chociaż jeden mat! :) Nie pożałujesz na pewno :)

      Usuń
  3. Jeszcze dziś bądź jutro będę miała :)

    OdpowiedzUsuń

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...