środa, 16 listopada 2016

INGLOT - Konturówka do brwi w żelu

INGLOT- Konturówka do brwi w żelu


Witam :) Dzisiejszy post poświęcony będzie, dla konturówki do brwi w żelu z Inglota. :) Produkt zamknięty jest w małym, lekkim, plastikowym słoiczku i jest go 2g. Na początku miałam wrażenie, że produkt o takiej zawartości to, zdecydowanie za mało. Mój numer to 12, koszt takiego żelu to 37 zł.  

Przy doborze koloru starałam się, dobrać mniej więcej podobny kolor do moich włosów. Jestem blondynką, więc myślę, że właśnie kolor 12 jest idealnie dobrany. Kolorystyka jest naprawdę duża i myślę, że każda z nas może wybrać coś dla siebie. Niżej jest swatch produktu jak widać, sama pigmentacja koloru jest naprawdę dobra!


 Po paru tygodniach stosowania, mogę śmiało powiedzieć, że jest bardzo wydajny i warto go mieć. Przy zwykłym użytkowaniu pomady, myślę że nie damy rady wykorzystać całego produktu przed upływem daty ważności.
Małe podsumowanie, warto kupić konturówkę do brwi w żelu z Inglota, ponieważ wydajność, pigmentację oraz cenę uważam z duży plus! :) 

Jeżeli któraś z was już próbowała, podzielcie się opinią w komentarzu! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...