poniedziałek, 21 listopada 2016

Lirene podklad Magic Up

Lirene podklad Magic Up

Witam! Dzisiejszym produktem, który będę Wam przedstawiać, to Lirene podkład Magic Up. Jest to nawilżający krem, zamieniający się w rozświetlający fluid. W produkcie jest pigment, który uwalnia się przy aplikacji. Jego struktura odpowiada dla każdego rodzaju cery. Konsystencja jest wyjątkowo lekka, to sprawia że krem idealnie się wtapia w naszą skórę, bardzo dobrze się dopasowuje do cery, a zastosowanie efektu opalizującego poprawia kolorystykę skóry. Myślę, że podkład idealnie sprawdzi się dla osób, które nie potrzebują dużego krycia. Ma bardzo przyjemny, owocowy zapach.


 Osobiście używam go w lato, dzięki jego formule naprawdę przyjemnie się go stosuje. W palecie kolorów są trzy odcienie, ja posiadam 01 jasny/ light. Nie wpada w ton żółty, ani pomarańczowy oraz co ważne nie utlenia się. Jego minusem jest to, że ciężko się go rozsmarowuje na twarzy, ponieważ jest tępy. Należy naprawdę dobrze rozprowadzić produkt, w przeciwnym wypadku stworzą nam się nieestetyczne smugi.

Jeśli chodzi o opakowanie, jest wygodne w użytkowaniu, smukła czarna tubka z srebrną zakrętką. Cienki aplikator pozwala nam, na kontrolowanie podkładu, nie ma obaw że wyciśnie nam się zbyt dużo.
Moim zdaniem tak jak wspominałam wcześniej, jest idealny dla osób które nie potrzebują dużego krycia i lubią lekkie podkłady. Jego dostępność to drogerie i internat, a cena to 30 zł/ 30ml.

A Wy miałyście już przyjemność używać tego podkładu używać? :)

2 komentarze:

  1. Nie miałam ale jeżeli jest tępawy to bym się z nim pewnie nie polubiła . Ja lubię dobre krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę bardziej kryjące podkłady, lecz nie narzekam na lato nie jest zły. :) Pozdrawiam! :)

      Usuń

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...