sobota, 19 listopada 2016

Podkład Maybelline Affinitone

Podkład Maybelline Affinitone 

Witam :) Dziś trochę o podkładzie Maybelline Affinitone. Mój kolorek to 03 light sand beige, podkład dobrze się aplikuje zarówno palcami jak i pędzlem. Konsystencję ma lekką, dość dobrze kryje, wszystkie zaczerwienienia ładnie maskuje, lecz myślę że nie poradziłby sobie z problematyczną cerą. Zostawia na cerze ładny naturalny efekt, nie obciąża jej oraz nie podkreśla porów. Cena podkładu jest przystępna.
Opakowanie jest dość wygodnie, niestety ma jeden minus. Jest to tubka, a więc kiedy podkład stoi na zakrętce, to wylewa się. Staram się, aby opakowanie było w pozycji leżącej i jest dobrze.


Producent obiecuje nam:
-idealnie dopasowanie się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski- prawda,
-formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu- prawda,
-podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry - prawda cera jest nawilżona i promienna, lecz trwałość jest na poziomie niskim,
-do wszystkich typów cery- myślę, że by się nadawał,
-testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Pojemność: 30ml
Cena: ok. 22zł bez promocji
Podsumowując podkład Maybelline Affinitone, to zdecydowanie jeden z wielu moich ulubionych podkładów. Krycie oraz cena jest jak najbardziej na plus. Z pewnością będę do niego wracać. 
A Wy znacie ten produkt? Co o nim sądzicie? :)

2 komentarze:

  1. Znam mi też pasował ale ostatnio w Biedronce kupiłam podkład z Bell za 12zł i muszę powiedzieć że jest dobry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba wiem, co będę kupować w biedronce, następnym razem ;D

      Usuń

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...