wtorek, 8 listopada 2016

Pomadka matowa i lakier Wibo

Pomadka matowa Wibo Million Dollar Lips


Witam! Moim dzisiejszym wspaniałym produktem, jest pomadka matowa z firmy Wibo, już samo opakowanie pięknie się prezentuje. Kolor to brudny róż, z lekko fioletowym tonem i mocną pigmentacją, ale mimo wszystko na ustach jest ciemny. Sama konsystencja tego produktu jest lekka i delikatnie kremowa, która po chwili aplikacji na ustach zastyga i staje się matowym wykończeniem. Wyposażony jest w wygodny aplikator, którym można ładnie wyrysować usta. Nie należy nakładać zbyt dużo pomadki, ponieważ podkreśli nam "zmarszczki" na ustach i będzie to wyglądało nie estetycznie. Jeśli chodzi o trwałość produktu, można w nim przechodzić niemalże cały dzień. Jedynie kiedy, może nam się matowa pomadka delikatnie zetrzeć, to wtedy gdy jemy tłuste jedzenie. Zaś myślę, że ta wytrzyma wszystko inne. Polecam bardzo tą matową pomadkę, ponieważ myślę, że ma same zalety a jej koszt to tylko 11 zł, można go znaleźć Rossmanie . Mój kolorek to nr.1.



 

 

 

Lakier do ust Wibo Rock With Me


 Następnym produktem z Wibo jest to lakier do ust Rock with me, występuje w trzech odcieniach: róż, czerwień i odcień który ja wybrałam. Szczerze mówiąc myślałam, że będzie to kolor taki jaki jest na opakowaniu, po otwarciu trochę się rozczarowałam. Kolor zmierza bardziej w kierunku ciemnego brązu z różową domieszką. Jednak nie jest najgorszy, myślę, że na tą pogodę jest idealny, mocny i intensywny taki typowo jesienny. Opakowanie jak takie samo jak i w matach, czyli pięknie się prezentuje. Co do konsystencji jest gęsty i lepiący, produkt jest najlepiej nakładać na usta cienkimi warstwami. Producent zapewnia nas, że produkt będzie się utrzymywał 8 godzin, lecz mi się utrzymał góra 2 godziny. Prawdzie mówiąc nie przepadam za taką konsystencją (coś w podobie błyszczyka) wolę coś matowego, ale  naprawdę jest przyjemny. Więc jeśli i Ty chciałabyś zmieć coś od czasu do czasu, w swoim makijażu to myślę, że wato go mieć! Można go znaleźć w Rossmanie za koło 10 zł. Mój kolorek to nr.2





Napiszcie mi co myślicie o tych produktach?
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...