poniedziałek, 7 listopada 2016

Wcierka Jantar- recenzja

Wcierka Jantar 

Witam! Dziś parę słów o wcierce Jantar, jest to bezbarwny płyn, w szklanej butelce, ma specyficzny zapach, który kojarzy mi się z męskimi perfumami. Wcierka nie zawiera alkoholu, jest to ważne dla tych z Was, którzy są wrażliwy na składniki w tym produkcie.Jedynym minusem jest konfortowy dozownik. Można ją znalezc w stacjonarnych sklepach, jak Rossman, Hebe, Natura czy zwykła apteka. Ceny wahają się od 7 zł do 10zł/100ml, najlepiej się najpierw rozejrzeć, aby nie przepłacić. 
 
Wcierka Jantar przynosi duże efekty, u większości osób jakie producent obiecuje: zmniejszenie wypadania, przyśpieszenie porostu i wzmocnienie włosów. Moje doświadczenie z tym produktem, kojarzy się bardzo pozytywnie, pierwsze zmiany zauważyłam po 2 tygodniach. Włosy bardzo urosły, miałam dużo baby hair i przestały wypadać, nawet koleżanki z klasy pytały co stosuje, że rosną mi tak szybko włosy. Producent zaleca ją stosować, przez 3 tygodnie codziennie, zrobić parę dni przerwy i zacząć od nowa. Wcierałam ją tuż, po myciu włosów bez spłukiwania. Niestety gdy mi się skończyła, nie kupywałam jej już później, aż do teraz. Kuracje zaczynam od nowa, i bardzo polecam wcierkę Jantar. :)


Chętnie się dowiem czy  Wam pomogła/ nie pomogła? :)

2 komentarze:

  1. Znalazłam Cię kochana i na blogu ;)
    Jeśli zmniejsza wypadanie włosów to musi być moja ;)

    OdpowiedzUsuń

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...