niedziela, 30 października 2016

Przedłużanie rzęs

Witam!
 Chciałabym napisać troszkę na temat przedłużania rzęs z mojego doświadczenia. W wakacje miałam przyjemność przedłużyć swoje rzęsy, było to bardzo dobrym wyjściem szczególnie, że szykował się wyjazd. Podzielę się z wami jaka cena jest takiego zabiegu, ile faktycznie te rzęsy się trzymają i jak wpłynęło to na moje rzęsy. Jeśli zastanawiasz się nad przedłużeniem, koniecznie przeczytaj ten wpis! :)


Na czym polega przedłużanie rzęs?
 Przedłużenie rzęs polega na tym, że sztuczne rzęsy są przyklejane do naturalnych. Najbardziej popularne są metody 1:1, 2:1, 3:1. Kluczem w tych metodach jest przyklejanie jednej, dwóch lub trzech rzęs sztucznych do jednej naturalnej. Spotkać się można również z 3D, lecz to nic innego jak chwyt marketingowy salonów kosmetycznych to jedna z metod 2:1 lub 3:1.

Ile to kosztuje? 
Zanim wybrałam się na swoje pierwsze przedłużanie rzęs, poszperałam trochę w internecie i z tego co zauważyłam, ceny na Mazurach wynoszą od 100 do 150zł. Rzęsy z czasem wypadają i jeżeli chcemy utrzymać ten efekt, musimy je co jakiś czas uzupełniać. Koszt takiego uzupełniania to od 70zł do 100zł.

Jaką metodę wybrać? 
Zdecydowałam się na metodę 2:1, byłam strasznie zadowolona z efektu i z trwałości. Po wyjściu od kosmetyczki, moje przyjaciółki od razu zauważyły zmianę na lepsze. Oczy stały sie bardziej promieniste, nabrały charakteru i podkreśliły moją osobowość. Bardzo polecam wam na początek rzęsy 2:1 wyglądają bardzo naturalnie i jest tak, że kiedy po raz pierwszy macie doczepione rzęsy niestety wymaga to przyzwyczajenia, ja do swoim przyzwyczaiłam się po tygodniu. Miałam wrażenie, że ten efekt jest zbyt przerysowany, że strasznie wygląda  sztucznie, ale nie obawiajcie się po kilku dniach je pokochacie. Rzęsy 1:1 bardzo obciążają naturalne rzęsy, ponieważ są dużo grubsze, przez co wypadają szybciej niż w przypadku rzęs 2:1 czy 3:1.

Jak długo rzęsy się utrzymują? 
To jest bardzo indywidualna sprawa u mnie rzęsy trzymały się miesiąc i 2 tygodnie. Tak naprawdę wyglądają one najlepiej w pierwszych 2 tygodniach no z porywami na 3 tydzień. Już w 4 tygodniu niestety ale to już nie jest ten efekt jaki byśmy chciały i oczywiście to ile rzęsy będą wam się trzymać to zależy jak będziecie o nie dbać. Jak miałam zrobione rzęsy zrezygnowałam z makijażu oka nie robiłam kreski i nie nakładałam cieni. Dlatego,ze każdy demakijaż bardzo osłabia rzęsy, przyśpiesza je wypadanie i też to ile rzęsy będą się wam trzymać zależy od kondycji waszych rzęs. Jeżeli macie bardzo słabe i wypadające można przewidywać, że nie będą wam się długo trzymały.

Ile taki zabieg trwa? 
Zabieg wymaga mnie więcej od 1,5 godziny do 3 godzin. Z kolei uzupełnianie rzęs jest dużo krótsze niż zakładanie rzęs i trwa tak od 1 godziny do 1,5 godziny.
Rady:
Pamiętajcie zalecane jest nie mycie rzęs i branie ciepłej kąpieli przez pierwsze 24h, ponieważ ma to wielki wpływ na klej. 
Najlepiej odstawić wszystkie tłuste kremy do twarzy. Demakijaż wykonywać tylko i wyłącznie płynem micelarnym jest to jedyna forma, która wam nie rozpuści kleju.

Wady i Zalety: 
 Plusem jest takim, że dzięki takim rzęsom zaoszczędzicie czas nad radem i będziecie mogły dłużej pospać, jest to dobry pomysł na wyjazdach i na siłownie gdzie często się chodzi bez makijażu.
Minus jest taki, że niestety nie powinnyście wykonywać pełnego makijażu oka, bo wiadomo krócej się trzymają.
Zdarza się, że osłabiają wasze rzęsy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...