środa, 26 października 2016

Lakiery Semilac + wykonanie

Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac- Polecam?Jak Wykonać?

Witam! Z lakierami hybrydowymi Semilac zapoznałam się już rok temu, moim zdaniem są naprawdę niezłe. Dobrze kryją, oczywiście zdarzają się wyjątki jak to we wszystkich produktach. Kosztują one 29zł/7ml są bardzo wydajne. Przed zakupem zestawu, zawsze pazurki robiła mi koleżanka, szczerze były to 2 męczące godziny nie wyobrażałam sobie nawet, że będę to kiedyś robić. Z biegiem czasu naprawdę to polubiłam, mogę siedzieć nad tym godzinami! :)



Na zdjęciach moje wykonania:
zdjęcia można powiększać :) 

Do wykonania takich paznokci potrzebne są:
-lampa UV lub LED
- pilniki do paznokci,
- patyczek różany do skórek,
- blok polerski, 
- odtłuszczacz, 
- base, 
- top, 
- jakiś kolor lub kolory,
- waciki bezpyłowe,
- oliwka do skórek.

Wykonanie krok po kroku:
- nadajemy pilnikiem odpowiedni kształt naszym paznokciom,
- odsuwamy skórki patyczkiem różanym (te dłuższe obcinamy cążkami),
- dokładnie matowimy płytkę paznokcia bloczkiem polerskim (płytka nie może się błyszczeć),
- paznokcie odtłuszczamy,
- rozpoczynamy nakładanie cienkiej warstwy basy pamiętając o wolnym brzegu i aby nie zalać skórek,
- utwardzamy przez 120 sekund pod lampą UV a pod LED 45 sekund,
- nakładamy cienkie warstwy koloru (oczywiście tyle ile trzeba) za każdym razem należy utwardzić w lampie nadal pamiętając o wolnym brzegu, to wpływa na trwałość paznokci,
- następnie nakładamy cienką warstwę topu i ponownie do lampy,
- po nałożeniu topu należy paznokcie przemyć odtłuszczaczem (chyba, że ktoś ma top bez przemywania),
- na skórki nakładam oliwkę i wmasowujemy.
Koniec! Masz pięknie pomalowane paznokcie! :)



 A jakie są wasze ulubione lakiery Semilac? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...