wtorek, 25 października 2016

Idealne kremy i inne kosmetyki do pielęgnacji twarzy + na końcu porada!

Idealne kremy i inne kosmetyki do pielęgnacji twarzy czyli jak o nią dbam! 

Witam! 
Dziś chciałabym pokazać Wam moje ulubione kremy do twarzy podkreślam, że mam cerę mieszaną. Niejednokrotnie przekonałam się, że nie należy zrażać się do kosmetyku, bo jest tani. W przeszłości miałam trądzik, może nie był dość obfity, ale to pomogło mi go zwalczyć bez żadnej pomocy dermatologicznej. Wszystkie przedstawione kosmetyki osobiście polecam!
Pierwszym kosmetykiem do pielęgnacji twarzy oraz do usuwania demakijażu. Płyn micelarny 3w1, ja mam akurat do skóry wrażliwej. Cena takiego dwupaku to ok.20zł/400ml.
Usuwa makijaż, oczyszcza oraz koi. Jest to płyn bezzapachowy, delikatny, szybko usuwający wszystkie zanieczyszczenia i nie posiada parabenów. 

 Pierwszym moim kremem to Ziaja dermatologiczna baza z tlenkiem cynku stosowana do otarć, odparzeń,trądziku oraz ochrony podpieluszowej. Można go kupić w aptece, lub w galeriach w sklepie Ziaja dla Ciebie. Zdecydowałam się na niego ze względu na to, że jestem osobą która posiada jakieś przebarwienia oraz od czasu do czasu wypryski. Krem sam w sobie jest gęsty i niestety nie wchłania się szybko, dlatego nakładam go punktowo oraz najczęściej na noc. Nie posiada w sobie parabenów i barwników, oraz jest hypoalergiczny. Jego koszt to około 6zł-8zł/80g wiec myślę, że naprawdę warto!


Następnym kremem jaki używam, jest to Barwa Siarkowa krem siarkowy matujący. Kupiłam go w Rossmanie za około 20zł/50ml. Myślę, że idealnie sprawdza się pod makijaż. Konsystencja kremu jest lekka, średnio rzadka i bardzo szybko się wchłania, nadaje skórze świeżości.

Właściwości:
 - przywraca równowagę w tłustej „strefie T”,
- trwale redukuje przetłuszczenie skóry o 27%,
- poprawia wygładzenie skóry o 12%,
- normalizuje pracę gruczołów łojowych,      
 - ogranicza nadmierne wydzielanie sebum,
- wspomaga walkę z krostami i wykwitami ropnymi,
- zmniejsza rozwój zaskórników i zmian zapalnych,
- nie podrażnia i nie przesusza skóry.
Zawiera:
- matujący krzemian glinowo-magnezowy,-
antybakteryjną siarkę,
- keratolityczny Multifruit Extract,-
 - naturalne pochodne oliwy z oliwek,
- chroniący przed promieniami UV tlenek cynku,
- wygładzające masło Shea,
- kojącą alantoinę
Naprawdę go POLECAM!

Kolejnym z kremów tym razem pod oczy, jest to Avene krem kojący pod oczy do skóry wrażliwej za około 40zł/10ml. Jest on lekka i szybko wchłaniając się konsystencja, delikatnie tłusta. Z tego co się orientuje jest to jedna z najlepszych firm. 

 Właściwości :
Krem zmniejsza zaczerwienienia, podrażnienia i eliminuje uczucie ściągnięcia skóry. Nawilża i działa antyrodnikowo skutecznie chroniąc wrażliwą skórę powiek i okolic oczu.

Następnym kosmetykiem jest olej rycynowy, który ma inne zastosowania :) lecz bardzo pomaga na skórę, paznokcie oraz włosy, rzęsy, brwi itp. Osobiście stosowałam go na rzęsy, włosy, twarz oraz na twardą skórę która występuje np. na kolanach i łokciach. Koszt takiego olejku to 2zł/ 30g. Przy tym produkcie trzeba się uzbroić w systematyczność i dużo cierpliwości. 


 Mała porada do dziewczyn które mają cerę mieszaną, tak jak ja! Jeśli macie taką cerę możliwe jest, żeby wasza cera nie przetłuszczała się tak szybko. Jest różnica miedzy świeceniem się po godzinie, a świeceniu się po 5 godzinach jeśli jesteście np. na jakimś wyjściu. Na pewno to ułatwi wam życie. Jedną ważną zasadą jest, Nie stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy matujących albo zmniejszających sebum, a wręcz przeciwnie stosujemy kosmetyki odżywiające, wtedy skóra nie będzie odczuwać potrzeby wytwarzania większej ilości sebum. Czyli czym mocnej matujemy cerę mieszaną, tym bardziej ona odwdzięcza nam się swoim "tłuszczem". Oczywiście kosmetyki tylu makijażowe podkłady, pudry itp. możemy mieć matowe, ale pielęgnacyjne muszą być odżywiające tak, aby skóra "myślała", że ma już dosyć tłuszczu i nie musiała tworzyć swojego. Jest to z mojego doświadczenia, ktoś może pomyślał, że to głupie lecz naprawdę działa Spróbuj!


Chętnie poczytam o waszych sposobach na cerę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...