czwartek, 19 stycznia 2017

Olejek ISANA- wielofunkcyjny


Witam kochane! :* Dziś post dla dziewczyn, które szukają produktu wielozadaniowego. Olejek jest stworzony do pielęgnacji ciała, sprawdzi się również jako produkt do dbania o nasze pędzle. Jest naprawdę godny polecenia zarówno za efekt jak i za cenę. Znacie? Macie?

 Moja opinia
  Isana nie jest żadną nowością pośród kosmetyków, stoi na półkach drogeryjnych od lat. Jak sama nazwa mówi, to olejek jego konsystencja jest tłusta, więc trzeba pamiętać o dokładnym zmyciu go z ciała jakże z pędzli. Jego zapach jest dość drażliwy i chemiczny, lecz myślę że znośny. Ostatnio olejek staje się coraz bardziej popularny, polecają go różne blogerki kosmetyczne. Przyznam, że kupiłam go ze względu na czyszczenie pędzli i muszę przyznać, że to najlepsze co może być. :) Pędzle są wygładzone, mięciutkie w dotyku i bardzo delikatne. Olejek super szybko myje pędzle i radzi sobie z każdym zadaniem!




Nie będę się dużo rozpisywać :) Po prostu polecam Wam olejek Isana, jeśli jeszcze nie używałyście do pielęgnacji pędzli to napewno nie będziecie żłować! :)
Dajcie znać jak Wam się go używa lub w jaki sposób by czyścicie swoje akcesoria do makijażu. Macie jakieś sprawdzone sposoby? :) 


Pozdrawiam Angela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...