poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Rimmel Fresher Skin- podkład


Podkład Rimmel Fresher Skin, kupiłam z czystej ciekawości, oraz dlatego, że był w bardzo przystępnej cenie promocyjnej. Początkowo miałam dużo wątpliwości, że raczej się nie polubimy, biorąc pod uwagę jego konsystencję. Szybko się przekonałam, że to kosmetyk dla mnie! :) 


 Podkład posiada nieduża gamę kolorystyczną, ale na pewno każda kobieta wybierze coś dla siebie. Posiadam kolorek 100 Ivory, to odcień zimnego beżu, jest lekki, delikatny, świetnie wyrównuje koloryt skóry, to idealny podkład na co dzień. Wcześniej nigdy nie miałam podkładu, o "musowej" konsystencji oraz z satynowym wykończeniem. Łatwo się go rozprowadza na twarzy, nie zostawia smug oraz nie zapycha porów. Jego zapach jest bardzo delikatny i świeży. Polecam nakładać go Beauty Blenderem, ponieważ pędzel nieładnie go rozprowadza i kiepsko kryje.


A Wy skusiłyście się na nowy podkład Rimmel? :) Chętnie poznam wasze zdanie na jego temat.
Pozdrawiam A. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co warto kupic i co kupiłam w Rossmanie na promocji 55%?

Cześć! Ostatnio skorzystałam z promocji w Rossmanie, która trwa od 09 kwietnia do 18 kwietnia, na minimum 3 różne produkty. Moja lista z &q...