Przejdź do głównej zawartości

Rimmel Fresher Skin- podkład


Podkład Rimmel Fresher Skin, kupiłam z czystej ciekawości, oraz dlatego, że był w bardzo przystępnej cenie promocyjnej. Początkowo miałam dużo wątpliwości, że raczej się nie polubimy, biorąc pod uwagę jego konsystencję. Szybko się przekonałam, że to kosmetyk dla mnie! :) 


 Podkład posiada nieduża gamę kolorystyczną, ale na pewno każda kobieta wybierze coś dla siebie. Posiadam kolorek 100 Ivory, to odcień zimnego beżu, jest lekki, delikatny, świetnie wyrównuje koloryt skóry, to idealny podkład na co dzień. Wcześniej nigdy nie miałam podkładu, o "musowej" konsystencji oraz z satynowym wykończeniem. Łatwo się go rozprowadza na twarzy, nie zostawia smug oraz nie zapycha porów. Jego zapach jest bardzo delikatny i świeży. Polecam nakładać go Beauty Blenderem, ponieważ pędzel nieładnie go rozprowadza i kiepsko kryje.


A Wy skusiłyście się na nowy podkład Rimmel? :) Chętnie poznam wasze zdanie na jego temat.
Pozdrawiam A. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lakiery Semilac + wykonanie

Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac- Polecam?Jak Wykonać? Witam! Z lakierami hybrydowymi Semilac zapoznałam się już rok temu, moim zdaniem są naprawdę niezłe. Dobrze kryją, oczywiście zdarzają się wyjątki jak to we wszystkich produktach. Kosztują one 29zł/7ml są bardzo wydajne. Przed zakupem zestawu, zawsze pazurki robiła mi koleżanka, szczerze były to 2 męczące godziny nie wyobrażałam sobie nawet, że będę to kiedyś robić. Z biegiem czasu naprawdę to polubiłam, mogę siedzieć nad tym godzinami! :)


Na zdjęciach moje wykonania: zdjęcia można powiększać :) 

Do wykonania takich paznokci potrzebne są: -lampa UV lub LED - pilniki do paznokci, - patyczek różany do skórek, - blok polerski,  - odtłuszczacz,  - base,  - top,  - jakiś kolor lub kolory, - waciki bezpyłowe, - oliwka do skórek.
Wykonanie krok po kroku:
- nadajemy pilnikiem odpowiedni kształt naszym paznokciom,
- odsuwamy skórki patyczkiem różanym (te dłuższe obcinamy cążkami),
- dokładnie matowimy płytkę paznokcia bloczkiem pol…

Paletka z Catrice Conturing Dream

Paletka z Catrice Conturing Cream



Hej! :) Dziś przygotowałam dla Was nowość, paletke z Catrice do konturowania twarzy. W pudełeczku są dwa ciepłej tonacji kolorki jasny i ciemny oraz na tyle znajduje się instrukcja, gdzie i jaki kolor aplikować. Bardzo dobrze się nakłada, rozciera, ma kremową konsystencję i nie posiada w sobie żadnych drobinek. Jak dla mnie niestety pigmentacja jest słaba, więc muszę nakładać produktu więcej.



Na dzień dzisiejszy moja ocena to 4/5 :)
A wy miałyście już okazję go wyróbować?


Golden Rose numer 13

Witam! :* chciałabym przedstawić pomadkę z Golden Rose numer 13. Jest to nowość, dużo osób o nią zabiega, przez to ciężko ją znaleźć w punkcie sprzedaży. Moim zdaniem, warto dołączyć ją do swojej kolekcji. :)




Świetnie się prezentuje na ustach i myślę, że do każdego typu urody będzie pasować, kolorek to taki typowy nude. Jest to pomadka w płynie, posiada bardzo wygodny aplikator, który pozwala nam na precyzyjne nałożenie produktu na usta. Ich wytrwałość nie trzeba komentować, jest naprawdę idealna. :)



A Wy już macie ją w swojej kolekcji? :) Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam Angela