Przejdź do głównej zawartości

Lakier hybrydowy neess

 Coraz to więcej i coraz to różnych firmy lakierów hybrydowych wchodzi na nasz rynek, jedną z nich jest firma Neess. 
Zdaniem producenta: Lakiery posiadają wysoką jakość, kolorów jest aż 60, które posiadają opracowaną formułę zapewniająca długą trwałość oraz posiadają starannie dobrane proporcje pigmentów, pozwalające nam na malowanie paznokci bez smug i z wystarczającym nasyceniem.



Moim zdaniem:
Jako pierwsze to urzekły mnie nazwy kolorów jednocześnie mnie zachwyciły i zaskoczyły , moim pierwszym kolorem był:
- Zmysłowy burgund (7527) jego krycie jest dość słabe, lecz to może być też jego zaletą, ponieważ możemy kontrolować jaki odcień chcemy uzyskać czy jaśniejszy czy ciemniejszy.
Następnymi kolorami które kupiłam i nie mam sie do czego przyczepić były:
- Różowa pantera kolorek jest rewelacyjny wystarczy tylko jedna warstwa,  (na zakrętce lakieru wygląda na fiolet, ale to bardziej brudny róż).
-Lawa namiętności oraz Czerwony i wściekły są prawie identyczne, lecz jeden wpada bardziej w pomarańcz idealny na lato, a drugi to czysta czerwień bardziej elegancki.
Ich pojemność to 8 ml/27zł


Myślę, że warto mieć te lakiery, ponieważ jakość jest na plus-cena również, nie rozlewają się po paznokciu, posiadają naprawdę ładne kolory każdy może znaleźć swojego ulubieńca :) , pędzelek jest bardzo wygodny, krycie jest nienaganne, nie pękają,  konsystencja jest w sam raz nie za rzadka nie za gęsta wręcz idealna (nawet powiedziałabym, że  taka sama jak Semilac). Osobiście polecam!

A Wy macie te hybrydy? Jak się u Was sprawdzają? :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lakiery Semilac + wykonanie

Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac- Polecam?Jak Wykonać? Witam! Z lakierami hybrydowymi Semilac zapoznałam się już rok temu, moim zdaniem są naprawdę niezłe. Dobrze kryją, oczywiście zdarzają się wyjątki jak to we wszystkich produktach. Kosztują one 29zł/7ml są bardzo wydajne. Przed zakupem zestawu, zawsze pazurki robiła mi koleżanka, szczerze były to 2 męczące godziny nie wyobrażałam sobie nawet, że będę to kiedyś robić. Z biegiem czasu naprawdę to polubiłam, mogę siedzieć nad tym godzinami! :)


Na zdjęciach moje wykonania: zdjęcia można powiększać :) 

Do wykonania takich paznokci potrzebne są: -lampa UV lub LED - pilniki do paznokci, - patyczek różany do skórek, - blok polerski,  - odtłuszczacz,  - base,  - top,  - jakiś kolor lub kolory, - waciki bezpyłowe, - oliwka do skórek.
Wykonanie krok po kroku:
- nadajemy pilnikiem odpowiedni kształt naszym paznokciom,
- odsuwamy skórki patyczkiem różanym (te dłuższe obcinamy cążkami),
- dokładnie matowimy płytkę paznokcia bloczkiem pol…

Paletka z Catrice Conturing Dream

Paletka z Catrice Conturing Cream



Hej! :) Dziś przygotowałam dla Was nowość, paletke z Catrice do konturowania twarzy. W pudełeczku są dwa ciepłej tonacji kolorki jasny i ciemny oraz na tyle znajduje się instrukcja, gdzie i jaki kolor aplikować. Bardzo dobrze się nakłada, rozciera, ma kremową konsystencję i nie posiada w sobie żadnych drobinek. Jak dla mnie niestety pigmentacja jest słaba, więc muszę nakładać produktu więcej.



Na dzień dzisiejszy moja ocena to 4/5 :)
A wy miałyście już okazję go wyróbować?


Golden Rose numer 13

Witam! :* chciałabym przedstawić pomadkę z Golden Rose numer 13. Jest to nowość, dużo osób o nią zabiega, przez to ciężko ją znaleźć w punkcie sprzedaży. Moim zdaniem, warto dołączyć ją do swojej kolekcji. :)




Świetnie się prezentuje na ustach i myślę, że do każdego typu urody będzie pasować, kolorek to taki typowy nude. Jest to pomadka w płynie, posiada bardzo wygodny aplikator, który pozwala nam na precyzyjne nałożenie produktu na usta. Ich wytrwałość nie trzeba komentować, jest naprawdę idealna. :)



A Wy już macie ją w swojej kolekcji? :) Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam Angela